گچ سمنان

گچ سمنان

کارخانه گچ سمنان
گچ سمنان

گچ سمنان

کارخانه گچ سمنان

مقاله جامع مهندسی گچ

با سلام خدمت همراهان همیشگی وبسایت گچ اسپندار سمنان

ما در بخش تحقیق و توسعه گچ اسپندار سمنان اقدام به نگارش مقاله ای جامع و همه جانبه در خصوص گچ و کاربردهای آن نموده ایم. در نگارش این مقاله سعی کردیم نگاهی همه جانبه به صنعت گچ از استخراج سنگ گچ تا تولید انواع محصولات داشته باشیم. تا کنون 10 بخش از این مقاله در وبسایت ما نوشته شده است و روزانه حداقل یک بخش به آن اضافه خواهد گردید.

برای دیدن این مقاله اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است این مقاله در حال تکمیل می باشد و همه روزه بخشهایی جدید و اطلاعات مفید و موثری به آن اضافه خواهد گردید.

شرکت گچ اسپندار سمنان

به وبلاگ رسمی کارخانه گچ اسپندار سمنان خوش آمدید.

این وبلاگ توسط دایره فروش و بازاریابی بین الملل شرکت گچ اسپندار سمنان مدیریت می گردد.

شرکت گچ اسپندار سمنان، با شماره 6993 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری شهرستان سمنان به ثبت رسیده است.

 این شرکت با تکیه بر دانش فنی بومی و تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی به بهره برداری رسیده و با افتخار طیف وسیعی از محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار میدهد. محصولات شرکت گچ اسپندار سمنان علاوه بر تنوع زیاد، دارای بالاترین درجه کیفی هستند بطوریکه اکثر فعالان صنعت ساختمان با اطمینان کامل کلیه کالاهای تولیدی ما را تهیه و در پروژه های خود مورد مصرف قرار میدهند. همچنین محصولا تولیدی ما در اکثر کشورهای همسایه از مقبولیت مناسبی برخوردار بوده و رقیب سرسختی برای کالاهای تولیدی کشور ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی میباشد.

از جمله مهم ترین محصولات تولیدی ما می توان به انواع گچ های مخصوص سفیدکاری و مخصوص زیرکار و گچ های ترکیبی مانند گچ پلیمری پاششی، گچ سیوا، گچ ساتن و گچ گیپتون سمنان اشاره نمود.

شهرستان سمنان به علت همجواری با مناطق کویر مرکزی ایران، دارای یکی از عظیم ترین و خالص ترین ذخایر سنگ گچ طبیعی در ایران و منطقه می باشد که این امر، موقعیت عالی و استثنایی را در اختیار ما قرار داده تا کالایی هرچه باکیفیت تر را تولید نموده و به شما عرضه داریم.



ما در راستای سیاست تحقیق و توسعه خود در خرداد ماه سال 1395 اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی گچ ساختمانی در ایران را راه اندازی کردیم که امیدواریم با این کار قدم کوچکی در راستای تسهیل امر خرید برای مصرف کنندگان عزیز برداشته و موجب رونق کسب و کار آنلاین در کشور باشیم.

 وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعطای نماد اعتبار الکترونیک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد رسانه و شرکت زرین پال با اعطای نماد ضمانت پرداخت، امنیت خرید شما از فروشگاه اینترنتی ما را تضمین میکنند. علاوه بر اینکه همکاران ما در واحد فروش همه روزه از ساعت 8 الی 18 آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما هستند. بنابراین خرید اینترنتی از فروشگاه ما بدون هیچ گونه آزردگی خاطر برای شما دوست عزیز همراه خواهد بود.


www.semnangach.ir


www.irgyps.com


اپلیکیشن اندروید گچ اسپندار سمنان

هموطن عزیز

از اپلیکیشن اختصاصی اندروید شرکت گچ اسپندار سمنان رونمایی گردید.

شما میتوانید با مراجعه به این لینک، اپلیکیشن اختصاصی شرکت گچ اسپندار سمنان را دانلود کنید.


بعضی مزایای اپلیکیشن اندروید

  • با اپلیکیشن اندروید گچ اسپندار، همیشه در دسترس هستیم.
  • آشنایی بیشتر با شرکت گچ اسپندار سمنان
  • ارسال پیام خصوصی به مدیریت
  • راه های تماس با شرکت گچ اسپندار سمنان همیشه همراه شماست
  • با محصولات شرکت گچ اسپندار سمنان بهتر آشنا میشید.
  • میتونید از فروشگاه آنلاین خرید کنید
  • اگه خواستین از  وبسایت ما بازدید کنید